Pengikut Setia

Thursday 7 July 2011

JUMAAT KU INDAH, SEINDAH SHOPING BAJU DENGAN 100% DISKAUN

HALLOOOOO UOLSSSSSS..... amacam gempak siot ka tajuk diatas... iolssss rasa berbunga-bunga rose sdh saat dan ketika ini,(taulah i nie bunga matahari, debab,,,hempap kan a..) nampaknya program MENJELAJAH SHOPING KOMPLEKS akan bermula petang nanti laaa... tak sabar i tau hehehehe

Dalam kelas 2 hari nie, iolsss dh serupa catwomen(motif jd women) hahahaha.... habis pen, dan suku sakat barang dlm pencil box aku gunakan utuk bertarung dengan murid,,,,, dan latihan vokal semakin mantap,,, boleh ler i ikut ON IN SEN(million) nanti kan wakaka.. hari-hari kena berteriak macam mama orang, beleter itu ini,,, 1 jam korg mampu? tidak kan.. MUM I DH BOLEH GANTI U BELETER DIRUMAH NANTI. HEHE..


Budak-budak aku, ya ampun aktif dan nakal nya, mengalahkan makhluk Tuhan paling nakal waktu di sekolah aku dulu... pengsan aku nak menangkap dorang, ibarat menangkap sejuta anak ikan dolphin dalam kolam,,, bayang kan... korg mampu buat begitu? tidak kan, aku pun sama hahahahaha

BTW... YANG PENTING WEEKEND NI AKU NAK BUAT MIND THERAPY DENGAN SHOPING... RASAIN....

BYE, GUYS, SEE U UNTIL NEXT POST,, LOVE YA.. muahhhhhhh
Photobucket

No comments:

Post a Comment