Pengikut Setia

Monday 14 March 2011

11.31pm

hellooooo..... hahahaha,,,pengakuan jujur lg ikhlasss.... saya buakan la newbie blogger ataupun penulis blog tua  vetren (sapa ckp aku tua.... nahasssss!!!) cuma, banyak dah usaha-usaha menulis, cetusan minda bergeliga dan mantap, tp yang saya perasan saya menulis bila gersang KESEPIANdan KESUNYIAN!!!!!!!!!!!
ok u all boleh mock at i skrg sebab saya bukan blogger sejati!!!!. tp untuk melancarkan sistem peranakan  bahasa saya, menulis adalah jawapan terbaik..... dn sudah tentulah di BLOG NIE....
(ok blogger sekalian, bantu saya yg montok ni.. MOTIF??)...

ok sedikit biodata tentang artis ini (korg ada?gila lah seartis cm fasha sandha, bley??) :

Nama Penuh: meris anak serang (iban sarawak)
Nama Gedik: mer(ni kwn seIPG yg pggil), ris(kawan sekolah panggil) mariah carey(nama jd artis *pingsan  perasan*) hahaha.. tp saya lebih suka lg dipanggil dgn nama MERIS, kan kan, full name,suci( ?).... asal ja jgn panggil i gajah! (jahanamnyer korg,,,, )
umur : 18 22 tahun, (01.11.1989 tarikh lahir i , TOLONG CATAT D KALENDER ANDA, tulis present utk meris... cayang u all.. )
CUKUP KE???? cukup la... nt i promote lg, tak usah la nak tanya biodata penuh, bab korang akan baca kisah hidup primadona filem lucah  saya nanti... sedikit sebanyak, sesak juga trafic blog aku nie.....
korang rasa kan, cik Dramatis dunia anda ini rupa dia mcm mana???????
.
.
.
.
.
.
.
.jeng-jeng
.
.
.
.
WOI!!! BUKAN I LA NIE....... 
(i tau la i buruk mcm mariah carey wakakakakaaka)
cik mar(we all kawan tau) sorry yer memang i buruk sikit dari ko, 



tp ko buruk banyak
.
.
.
.

sila jangan ejek k,,, i memang menghadapi masalah berat badan teberat,,,, gambar diatas tu dah sedaya upaya dh sedut lemak d pipi tapi tak juga cm muka tyra banks....... ni lah cik Dramatis Dunia anda....
SEKALI LAGI DIINGATKAN YER!!!! SAYA TIDAK HOT!!!
salam sayang
dramatisdunia

No comments:

Post a Comment