Pengikut Setia

Thursday 17 March 2011

hari ke4 cuti

Amboi, mentang2 saya tak update blog tepat jam 12.30 tengah hari buta, korg ingat aku dh kong ekkk...? bley gituwww??? sampai hati reader semua, tp, org jahat cm cik dramatis nie mana mati awal, kang tak pasal2 aku masuk syurga, korg juga jeles kan..... hahahahaha... (tolong pura2 tidak dengar)hari nie gembira sangat, setelah berusaha tanpa mengenal erti jemu akhirnyaaaaaa.....................
saya




telah




menjadi





glamour
YEAYYYYYYYYYYYYYYY!!!
(mula lah perasan!)

(gila ko tak glamour meris, jadi miss universe tu, 
sheerrpppp... 
dei tambi,korg tak percaya ka, aku lah bah tu..)

Ok readers semua, tinggalkan mahzab songsang cik meris dramatis anda ok, sebelum tu korg tak tergeliat ke sebut meris dramatis, something not glamour on that name right audiens... ok , lets make a short form (thinking,thinking,thinking.. ok got it) just call me miss M hahahahaha(apa nak buat kan, nie blog aku, bukan blog bapa korg, bley???) hahahahahahaha... miss M(msh janggal disitu, tp org glamour memang susah nak hidup bahagia, erk, jgn di doa miss M kan betul kan, mampusssss!!!) rasa sanggat bahagia dan gembira hari ini sebab.....--------------------------------> selama 3 hari blog ini dilancarkan dan wujud secara rasmi dalam dunia perfileman malaysia blogger SAYA TELAH DAPAT 14 ORANG FOLLOWER  yeayyyyyy...... tak sia2 aku blogwalking kat blog2 korg kan, pastu suruh follow(smbil pgang pisau), promosi d facebook..... dan segala macam lagi usaha yang saya lakukan bagi memastikan diriku yg gemuk ini diterima dalam dunia blogger nie.... ok aper, 14 org follower dlm masa 3 hari... (ha, cebik lg mulut , jeles la tu!) ... terasa dihargai tak?(ke memang gila men.ca.pub (means.. mencari publisiti=mencapub) bukan juga maksud nya saya nie suka mencapub mencipap u olsss, cuma..... opsss!!! hahahahaha..... 

Hari nie saya bangun jam 12.00tghari(malas WTH!) sebab malam semalam saya tidur jam 6pagi... buat apa? buat bodoh hehehehe,,, tak la aku online(online dikira bt bodoh ke?).... online punya online terbabas hingga ke jam 6 pagi... (tgok lah, betapa bestnya cuti) lepas tu terus ambil tuala dan segala alat mandian... terus pegi mandi, then pg makan d cafe, pastu tgok drama desprate houswives latest season hingga jam 5.30, 5.30  terus pergi pekan dan hilang rm50 ringgit aku untuk beli brg2 bagi memuaskan nafsu serakah perut gajah aku nie!(jgn nak tya beli apa, paham2 lah sendiri..) balik ja terus mandi, online facebook, tgok lagi drama desprate housewives dan terus memblog... fuhhh!!!!! peminat semua, hafal yer rutin harian Miss M, mana la tau kot2 ditakdirkan aku glamour cm mumy Fasha Sandha dan ada soalan bnilai 1 juta, yg menanyakan APAKAH AKTIVITI KEGEMARAN MISS M? kan,,,senang2 je korg boleh jawab,u olsss mark my words ok.... hehehehehehehehe... korg rasa aku akan glamours tak.... hahahahaha,,, takan lah, kan(btapa down to erth Miss M sbnrnya), biarlah jadi angan2 saya sahaja, sebagai modal ketawa di hari tua, sambil minum wain di rumah banglow impian ku dkt dgn pantai(tsunami??) ditemani oleh org tersayang, mak oii  bestnya,, dan mengenangkan hajat mau jd glamour akan membuat hari tua aku menjadi muda kembali(kuat kan saya berangan) aa.. tgok betapa maju kedepan pemikiran saya kan,,, kehidupan masa hadapan memang dh digambarkan selepas saya tamat spm dh pun,,, ada yg jadi kenyataan, ada yg jauh tersasar, dan saya percaya, apa yang ditulis dalam diari hidup kita sejak azali lg, adalah yg terbaik untuk setiap org... dan nikmatilah hidup anda sepuas2nya, kalau rasa nak makan sesuatu, makanlah sebelum anda ditarik nikmat merasa makanan(motif makan jd isu utama?), lau rasa nak pakai pakian yg anda idamkan di shopping mall, beli la, lau rasa anda terpikat hati dgn org itu(pstt awak lh heheh, awak yg tgh mmbaca) cakap la terus terang(mamposss)... sebab apa saya kata begitu, sebab HIDUP INI AMAT PENDEK, 2 saat yg lalu saya masih merasakan petengkaran simbah sup mee di mata ank jiran(O_O), pejam celik2.. saya dh berumu 22 tahun pada tahun nie.. dn tgh menaip segala kenangan di blogg tercinta ini.. (oh sweetnya)

saya kira sampai disini sahaja tuk hari nie ye cayunkkkkk,,, love uall :(jgn lupa klik iklan d blog saya, takder motif, just klik jew)
x.o.x.o ...
Photobucket

Miss M: pernah menatap wajah seseorang dan tak lama lepas tu dia telah pergi meninggalkan kehidupan ini ,semoga arwah tenang di alam sana,,,
 km sangat sayangkan cikgu.. terima kasih diatas ilmu yg diberikan selama ini... 

No comments:

Post a Comment