Pengikut Setia

Tuesday 22 March 2011

PRAKTIKUM HARI KE 3

OH MY GOD,,,,,,,  hari nie masuk kelas tahun 5Bestari, datang2 saja terus suruh dorg buat karangan bertajuk cikgu saya cantik "KELUARGA SAYA".....  (sebenarnya aku blm buat RPH, tu lah suruh dorg buat karangan).

HEBAT? hahahahaha,, murid-murid saya sangat patuh akan arahan dan sangat baik, (see, sapa ckp budak2 jahat, saya sumbat pakai stoking busuk)... mula2 ketua kelas pergi bilik guru untuk menyembah ratu memanggil saya yang tengah khusuk memotong HURAIAN SUKATAN PELAJARAN,<---- ini bukan nada menunjuk-nunjuk rajin tauw... i ikhlas jd cikgu, *sedey*

ketua kelas: bitch, u pnya kelas skunk nie!!! hurry up please!!!( she mock me, and tepuk2 jam dia)
I yg Vouge : what the hell..... get out, i tgh trim kuku, bt pedicure and manicure,,, u olss melayari facebook je kat kelas, sapa status paling vouge, dpt A.. GET OUT NOWWWWWWWWWW!!!!!!!!!

KAEDAHNYAAA!!!!!!! hahaha, tu dialog yg direka khas ye, (org skrg kan suka jatuh cinta pd org yg ada sens of humor, i tgh berusaha utk menjadi "kekasih impian " readers semua,! TOLONG MUNTAH SKRG!)

dialog sebenar dia mcm nie,,,
ketua kelas: cikgu, skrg masa cikgu :) (betapa sopan santunya murid aku, spt guru baru dorg juga, siapa?=L= AKU LAH!!!)
I yang berpurdah( menunjukan kealiman tanpa batasan, WTF!) : ok cayunk(i kena bubbly hahaha)... PLEASE lah U OLSSS,,, 

Dan dengan catwalk ala2 Adriana Lima dalam Victoria secrets fashion show, 
gambar sebenar perhiasan

sa pun berjalan menuju ke kelas 5BESTARI yg kucintaiiiiiiii...... SELAMAT PAGI CIKGU, (setiap hari budak mendoakan keselamatan seorang guru dorg, i sayang banget deh!!!!kalau la dorg baca ayat gelimat aku d blog, betapa guru mu yg bengis ini sangat menyayagi anda semua *touching tak?*

I pown duduk dgn senyuman yang paling manis senyum warisan model cover girl saya, say, OK BOLEH BLAH DUDUK SEMUA,
dorg pun duduk dengan sangat sopan,,, inoncent betul budak2 nie....*reader yg baca pun inocent+good looking*

Memandangkan aku tak buat RPH semalam sebab urusan negara yg tak sudah-sudah, jadi Miss ada alasan untuk sibuk dan tiada masa untuk membuat RPH... penyelesaian nya adalah dengan menulis karangan yang bertajauk "KELUARGA SAYA"... (ok uolssss, i nak bagi ilmu utk uolsss(jika anda guru pelatih) first kelas anda harus menyelidiki latar belakang murid anda untuk memudahkan kerja dan menyelami sikap murid-murid anda yer, then karangan ini bukan untuk suka2, karangan ini bertujuan untuk mengenal pasti tahap murid kamu semua, disamping dapat mengenal pasti tahap KEPANDAIAN mereka serta latar belakang budak2) GOT IT? MARK MY WORDS OKEHHH!!!!.

Ni ada sedikit gambar lucah kenang-kenangan sewaktu di kelas tadi(nampak tak words "tadi", menunjukan saya sangat cepat dalam membloger,,,) 
budak2 tekun menulis karangan
(setelah diugut berdiri di bawah meja)
korg mampu berdiri tegak di bawah meja???

ini hanya lakonan sahaja,
kalau tanpa kamera mcm medan perang
diam sebab, sapa bergerak tidak akan digambar dn berdiri di luar


Sebenarnya ada 5atau6 lagi gambar yg aku nak muat turun, tp oleh kerana cik broadbie(broadband) malas nak bergerak dan lokek line internet... aku fedup menunggu yg lain loading, nie 2 gambar sahaja yg aku upload, NEXT POST I JANJI AKAN KELUAR WOKEY?


X.O.X.O
Photobucket

MISS M: merindui zaman budak-budak yang penuh rasa gembira dan suka tanpa duka(ksalahan kegramatisan ayat).. wuwuwuwuw,, skrg dh kertu(DITEGASKAN SAYA BRU BERUMUR 22)

No comments:

Post a Comment