Pengikut Setia

Tuesday 22 March 2011

PRAKTIKUM

Photobucketuhuk uhuk uhuk uhuk~ ~ ~ bukan batuk golongan tua yerrr....... tu bunyi Miss M menangis kerana meninggalkan anda selama 3 hari berturut-turut untuk menjadi first lady negara guru pendidik anak bangsa kan!!!!!!!! kelasss takkkk??? sampai ati korg berpaling tadah dr blog miss nie,,,,, risauuuuuu jika anda unfollow blog kiterrr huhuhuhuhuhu...

untuk memberi tuntutan layanan surat anda yg menanya, kemana kah saya pergi selama 3 hari nie,(gila babai tak paham aku pg praktikum, tak nampak ke tajuk besar diatasss...) saya di SK MENGATANG KENINGAU laa dik2 nunnn semuaaa..... untuk buat kuih praktikum kat sana la sayang2 oiiiiii... amboiiiiii,,, mentang2 aku menghilang korg dok sumpah seranah i yer,,,, kan kamu takan jumpa primadona nie nanti bru korg tau(mcm nekad je tu, nekad yer bkn naked), nt ada la yg mula menangis( layan je la) nak dengar cerita fofular i yg tak dipublish kat mana2 magazine d negara nie(sebab ko tak glemer, mcmana nak publish), STORY-MORY I HANYA TERDAPAT DI MANA? hanya di radio blog merisdramatis.blogspot.com nie laaaa..... EXCLUSIVE, HOT,FRESH,GLAM, SCANDALICIOUS, SUNDALICIOUS, DOWN TO EARTH(argghhh tak bley terima ayat maut!)

seriously saya rindu korg tau(tak caye sudah),,, rindu nak baca komen2, nak baca chat anda d shoutbox,(hari lahir 1.11 hantar hadiah ye) dan rindu nak blog jogging(percaya i dh mula jogging?), berfacebook, cuma masa yg tidak izinkan daku buat begitu seperti waktu muda dn bergetah dlu auwwwww.!!!!!! (pondannya daku! hahahaha) wuwuwuw sedih!!!! ni pun nak update blog nak tunjukan kat korg semua bukti2(memang mengupdate blog dgn tujuan tidak ikhlas langsung!) kesibukan aku dengan membuat RPH(rancangan pengajaran harian), tulis jurnal(hias ja pon), buat fail dan update fail2 yg berwajib!
   journal dan rekod pengajaran guru
design inspired by BLAIR WALDORF Gossip Girl
howt couture  gown 

JOURNAL AKU, 
(warna: chocolate green corak bunga..)
sory, handphone murah utk mengambar!


item2 peneman dikala suka dan duka di kelas!

fail2 wajib dan penting.

puas hati!!!! maafkan saya bley????? itu bru cover2nya, nak tulis di dalam memang azab.... 
nt kita update gambar2 vouge saya di sekolah yer.... mgkin esok saya updateee.... 

sekarang nie pon tgh batuk2 akibat terhidu colok berwangi(trip2 menjadikan bilik spa) dr bali(korg ado? dr tiada kan!!) YANG MURAH, pemberian pensyarah i, En firdaus(time kasih)..

aku nak bilik tidor aku mcm nie, supaya produktiviti kerja aku berkualiti
MAMPU KE PIHAK ASRAMA IPG KAMPUS KENINGAU TUNAIKAN!!!
(hanya mampu melihat dlm gmbr jew)


Miss M: entah pg mano signature blog aku, selalunyer bila nak tulis dia yg duluan muncul
(takan merajuk ditinggalkan tanpa nafkah batin kowt, PINGSAN!)

No comments:

Post a Comment