Pengikut Setia

Wednesday 6 July 2011

SEJUJURNYA,,,

Saya memang seorang yang setia kawan,,, tak kira macamana keadaan saya akan cuba jadi yang terbaik... ia la tak kisah la, kalau setakat rasa tidak puas hati dlm pergaulan ini,,,, memang pekara biasa, yang penting ada TOLAK ANSUR...

JUJUR saya katakan..... saya seorang yang jenis straight to the point, lebih suka beterus terang, sukakan ketelusan walaupun pahit untuk diterima, tp akhirnya orang akan faham juga diri saya sebenar, itu la sebab saya tidak pernah mengalami kesulitan utk diterima dan disayangi,,, ala2 lagu LADY GAGA Born This Way, kannnnnnnnnn...

Saya terdetik untuk menulis post ini setelah mendengar luahaan seorang kawan nie,,, i used to be friends with him tapi jujur saya cakap saya tidak mempercayainya,,,, hahahaha.... tp rasanya kalau dlm kumpulan kami pun 90% juga tidak mempercayainya, 10 peratus tu cakap je tidak percaya namun, dlm hati sama jga dengan pendapat kami ini,,, kannnn

Begini la KAWAN ku, jgn la ba ada banyak personality, sekejap alim sekejap ghetto, sekejap bising, sekejap emo, sekejap ketawa then 2 saat lepas tu bad mood, sekejap tegur kami sekejap ignore kami... jadi mcmana kami mau berkawan sama kau...... lepas tu trip2 difrent dari orang lain dan selalu menggangap diri lebih dari orang..... hello,,, ko sapa ,,,

Masalah nie bukan aku sorg ja yg hadapi bila berkawan dengan kau, tp kebanyakan km menghadapi benda yang sama..... oh ya 1 lagi MULUT KAU SANGAT BESAR UNTUK MENUMPAHKAN CERITA ORG LAIN, DOK CANANG BERITA ORG, sapa mau trust kau... sapa mau berkongsi rahsia dgn kau?????

Saya bukan perfect, tp bila saya berkawan, apa yang saya tahu saya IKHLAS.....

<3 i love my friends radzky che wan, lapi kurkova dan my dear roomate nafi twiggy serta newbie alter anjemeh anchal.... u guys is the best ....

LAU TEBACA BLOG KU NIE NDEK,,, AKU WISS ECHING RANGGG,,,, WIS TRIPING KOK,,, HAHAHAHAHA.... BONGGA AKU EMO2 KAN... BIASALAH BEAUTY WAKAKAKAKAKA....


Photobucket

No comments:

Post a Comment